1 Haziran 2015 Pazartesi

YAPBOZ İL HARİTASI


Her sınıfta bulunması gerekenlerdendir il haritası.  Bizim de vardı ve öylece duvarda asılı duruyordu.  Haritayı yapboza çevirip eğlenceli,  öğretici hale getirdim.  Artık hatitamız boş boş duvarda asılı durmuyor. İşlevli ve öğrencilerin aktif kullandığı bir harita oldu. Haritayı ilçe sınırlarından kestim. Buzdolabı üzerine yapıştırdığımız reklam magnetlerini küçük parcalar halinde kestim. Böyle magnetiniz yoksa metreler halindede satılan magnetlerden de satın alabilirsiniz. Bu magnetlerin resimli taraflarını harita parçalarımızın arkasına silikon tabancası kullanarak silikonla yapıştırdım. Mıknatıslı yapboz parçalarımız hazır.  Fakat bizim mıknatıslı bir panomuz yok. Böyle panoların fiyatları da pahalı gelince soba arkasına konan ısıkesi kullanmaya karar verdim.  Bu soba sacını duvara astım. Üzerinde Konya il haritası yapbozumuzu yapıyoruz. Hem eğleniyoruz hem öğreniyoruz.  İlimizin komşularını, ilçelerini, ilçemizin konumunu... hepsini öğrendik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder