25 Mayıs 2015 Pazartesi

KITALAR OKYANUSLAR MIKNATISLI YAPBOZ PANO

4.sınıf fen ve teknoloji 
Gezegenimiz dünya 
*Dünya yüzeyinde kara ve suların kapladığı alanları karşılaştırır.

Bu kazanımı harita üzerinde vermek istedim. mavi renk fon kartonunu tahtaya yapıştırdım. üzerine kıtalar haritasını yansıtıp çizdim. kıtaları kesip çıkardım.
Çıkardığım kıtaları kalıp olarak kullanarak her birini farklı olduklarını belirlemek için ayrı renk fon kartonlarına çizerek yeniden kestim.  Küçük kağıtlara okyanus ve kıtaların isimlerini yazdım. Bu kağıtları kaplayıp arkalarına sıcak silikonla buzdolabı üzerine taktığımız magnetleri kesip yapıştırdım. 

Mıknatıslı pano olarak soba arkasına konan soba ısıkesi kullandım. Öğrencilerin tenefüslerde de yaparken yanlış öğrenmeleri engellemek için panomuzun üzerinde cevap anahtarı duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder