19 Ağustos 2016 Cuma

Yeni bitişik eğik el yazısı

2016-2017 eğitim öğretim yılında Meram Mehmet Şükriye Sert İlkokulu'nda 1. sınıf öğrencilerimle yayınlarıma kaldığım yerden devam ediyorum.  E tabi şimdiden neler yapacağım diye araştırmalara planlara başladım. ilk iş ilkokul Türkçe dersi 1. sınıf öğretim programını inceledim. Sizlerde bu  adresten yeni programı bilgisayarınıza indirip inceleyebilirsiniz.
harflerin yazımında ciddi değişiklikler var.


Harflerin yazılış şekillerinin yanı sıra harf grupları da değiştirilmiş.


Sınıftaki çalışmalarınızda kullanmak için yeni el yazısı fontunu buradan indirebilirsiniz. Açılan dosyaları c klasorünün içindeki fonts klasörüne yapıştırıyoruz. 
Ayrıca aşağıdaki tablodan 1. Sınıf okula başlama yaşınıda öğrenebilirsiniz.

Kızım birinci sınıfa başlayana kadar düz yazıya geçebiliriz umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder