7 Eylül 2016 Çarşamba

BAYKUŞLU YAKA KARTLARI

Tatilimiz bitti. 
1. sınıf hazırlıklarımsa tam gaz devam ediyor. 
Hepsini bloga yazmaya fırsat bulamıyorum ama bu kartları zamanı geçmeden özellikle paylaşmak istedim. 
Sizlerde vereceğim linkten  indirerek kendi sınıflarınızda kullanabilirsiniz. 
Daha sonrasında ise bu kartları nöbetci öğrenci kartı yapabilirsiniz.
****
Öncelikle baykuşlarımızı A3 boyutunda çıktı aldım.

***
Sonra PVC ile kaplattım ve hepsini tek tek kestim.


***
Asetat kalemiyle öğrencimin adı soyadını ve sınıfını baykuşlarımızın üstüne yazdım.


***
Sıra geldi arkalarına iğnelerimizi takmaya. Bu iğneleri çok sevdim. Kendinden yapışkanlı. Yapıştırıcıyla uğraşmıyorsunuz ve ayrıca yapıştırıcısı çokda kuvvetli. Amaaa fiyatı çok fazla geldi bana. Tanesi 1 liraymış. Başka yerlerde daha ucuzunu aramaya erindim ve 30 tane alıverdim :)) Büyük kırtasiyelerde ve baskı yapan yerlerde bulabilirsiniz.






***
Ve işte yaka kartımız hazır. 
Kızım henüz 4 yaşında olduğu için büyük görünüyor burada ama 10 cm'ye 9 cm büyüklüğünde kartlarımız.

Sizlerde sınıfınızda kullanmak isterseniz baykuşların çıktısını buradan alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder