18 Ekim 2018 Perşembe

kodlama çıktıları

Bugün serbest etkinlikler dersinde kodlama yaptık. Öğrenciler çok sevdiler. Önceprojeksiyonla yansıttım. Tahtada yapımını anlattım. Sonrada sırayla tahtaya çıkarak yönergelere göre yaptılar. Sağa sola ok yönünde kac birim diyorsa okadar çizerek ilerliyoruz.



Sonrada kağıt olarak dağıttım. 
Herkes bireysel yaptı. 





20 30 kadar sayfa mevcut. Kodlama çıktılarını buradan indirebilirsiniz.
Iyi eğlenceler.

06.12.2018
Bugünde araba kodluyoruz. Buradan indirebilirsiniz.


Buraya tıklayarak bizi instagramdan takip edebilirsiniz. Hikayede anlık paylaşımlar yapiyorum.

Ayrıca youtube kanalımızda da etkinliklerimizin videolarını izleyebilirsiniz. Buraya tıklayarak kanalımıza ulaşabilirsiniz. Abone olmayı unutmayın
*********

3 yorum:

  1. dosyayı indirdim ancak açılmadı . arşiv hatası veriyor. çıktılar çok güzel nasıl bulabiliriz.

    YanıtlaSil