Önce çıkardığım fotokopiyi şeffaf dosyanın içine koyduk ve siyah çizgilerin üzerinden giderek dosyaya resmin izini çıkardık. Asetat kalemi yada silinmeyen tahta kalemi kullanabilirsiniz. Asetad kalemi için kalın uçlu olanını kullanmanızı tavsiye ederim.
Sonra resmimizi dosyanın içinden çıkarıp boyadık.
Resmi dosyanın içine koyup üstüne de beyaz a4 kağıdı koyuyoruz. Boyalı kağıdı çekmeden beyaz kağıdı çekiyoruz. Resmimiz boyanıp siliniyor.
Resimdeki gibi metinlerin ben çok faydasını görüyorum. Her gün bir tane veriyorum.
Linke tıklayınca düz yazı gibi gözükebilir. Fakat indirince kendi eğik el yazısı oluyor.
Hızlı okuma kitapçığı buradan
Hızlı okuma kitapçığı tümü buradan 12 tane
Tüm sesler tekerlemeler buradan
Okuduğunu anlama 1 buradan
Eğitimhaneden yüklediğim Muharrem Ercan, Rıza Ekinci ve diğer öğretmenlerimin çalışmalarıdır.
Bilgileri dahilinde arşiv amaçlı yüklendi. Günlük güncellenmektedir.
Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.
Bu ritm tablosunu 2. 3. 4. sınıfta da matematikte de kullanabilirsiniz. O yerine tek sayilar, x yerine çift sayılar yazın. Çift sayılarda alkış, tek sayılarda parmak şıklat gibi. Müzik matematik oyun bir arada.. Deneyin....
Bu senede yaprakları yakından tanıdık. Hangi yaprak hangi ağacın öğrenmeye çalıştık. Sonra bantladığım hulahopun içine yapraklarımızı yapışkanlı yerlere yapıştırdık.
Diğer sonbahar etkinliklerimize buradan bakabilirsiniz.
Serbest etkinlikler bölümündeki çalışmaları da ayrıca incelemenizi tavsiye ederim
Bugun boyama çalışmalarımız biraz farkli oldu. Onlara boyut kazandırdık.
Quiver 3d programını telefonuma indirdim. Önce çıktı aldığım sayfaları boyadik. Sonra telefonu sayfanın üzerine tutarak programı çalıştırdık. Çocuklar çok eglendiler.
Sayfalara http://www.quivervision.com/coloring-packs/ bu internet sitesinden ulaşabilirsiniz.
Ücretsiz olan boyama sayfalarını (33 adet) indirdim.
Temel hareketleri yaparken dengesini sağlamak için vücut bölümlerini kullanarak stratejiler geliştirir.
Oyun Adı: Çember Transferi
Öğrenciler iki gruba ayrılırlar. Daire çizgisinde el ele tutuşurlar. Her grubun başındaki öğrencinin yanındaki arkadaşıyla arasında bir çember vardır. Öğretmenin komutuyla grubun başındaki öğrenci çemberin içinden geçerek çemberi diğer koluna aktarır. Aynı şekilde diğer öğrencilerde çember aktarımı yaparak çemberi başlangıç noktasına getirirler.